Har inte tid..

Jag har verkligen inte tid med det här.. Att vara förkyld alltså!
Vi har mycket att stå i med flytt och städning..
Men för tillfället känner jag mig typ som en flodhäst så fort jag anstränger mig, flåsar som en iallafall.
På fredag flyttar vi liksom, kan inte förstå hur fort dagarna går.

Har ju bestämt att jag ska börja simma igen, vi bor ju typ bara 500 meter ifrån fyrishov.
Så jag kan inte ha några bortförklaringar heller..  
Jag var duktig och simmade typ 2 ggr i veckan när jag gick i gymnasiet.
Men när jag slutade där, så var ja ju inte inne i stan nångång typ, dyrt att åka in bara för att simma ju.
Men nu ska jag ta mig i kragen, så man är fit tills beach 2009..=)

Idag har det varit en soffpotatisdag igen, får inte mycket gjort.
För då dyker bara den flåsiga flodhästen upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0