inlåst tvätt

Tvättar för första gången i tvättstugan här.. jättefräscht.. men..
Det enda problemet är att jag hade tid från 9-12.
Klockan 12.07 pratar jag med mamma i telefon, så kommer jag på att tiden har gått ut..
springer ner.. och jag kommer inte in!
Man kommer endast in den tiden man har bokat, med de elektroniska nycklarna..
Shit.. kollar fort i bokningdatorn för att kolla tider.. som tur va,
så fanns det ledig tid precis efter som jag bokade.
Vad har jag gjort annars.. då har jag ju inte kommit in till tvätten.
Lär lära mig att kolla på klockan oftare.

Igår så var vi i Tärnsjö och kastade en massa saker som skulle eldas upp..
Jobbigt allting föt tillfället, men det gick bra.
Sen när vi kom hem så beställde vi pizza.. för att belöna oss själva..=)
 och tittade på en bra film.. eller två stycken blev det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0