Men säg hej!

Det märks väl att man är inbiten landsbygdsbo.. hehe..
Jag hejar på typ alla jag möter när jag är ute och går, är ju så van att göra det.
I våla hejar man ju på alla fast man inte känner dem.

Här är det oftast pinsamt att heja, då folk bara tittar konstigt på en,
och undrar varför jag säger något till dem.
Sen tittar de bort.. man vänjer sig nog.
Men de är faktiskt några här i våran port som hejar, då känns lite som hemma.
Och vissa hundägare man möter, låter hundarna leka lite.. och det är inte så vanligt.
Inte ens i våla. Men jag tror att stadshundar behöver aktiveras mer,
då det inte finns så mycket springyta.

Igår blev det Idol tittande faktiskt, har inte följt det något vidare.
Bara uttagningarna i början. Då folk gör bort sig..=)
Men finalen är ju alltid roligare att titta på..
Alice var ju jättebra men man förstod ju att Kevin skulle vinna.
Han sjunger ju helt sjukt bra, men jag irriterar mig på hans påsar under ögonen..´
men man ska inte döma efter utseende!


Idag är det ingen höjdar dag.. tänkte vi skulle ha städat lite till.
Men jag har ingen ork. Så vi skulle ta det imorrn istället.
M. åkte till nyholm och leker med sin snöskoter, det är tydligen snö där.
Här är det ingen snö alls, konstigt att det är sådan skillnad på några mil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0