onda nacke

Jag har så fruktanvärt ont i min j*#*a nacke idag.
Jag brukar känna av nacken titt som tätt, det har kommit efter en bilolycka som hände för några år sedan.
Men den smärtan som jag har nu, har jag inte haft förut.
Det ilar och smärtar uppifrån nacken ner i ryggen vid skuldrorna, typ hela tiden..
Vad gör man för att få bort det!?

Aj aj.. M. har ett sjå och smörja mig med voltaren..
Jag ligger här stel, på ena sidan av soffan med datorn, och tycker synd om mig själv.
Manne spelar nå krigsspel som låter illa, och Hubbe ligger och snarkar.. snyggt gäng..=)


Kommentarer
Postat av: Linda

hehe Greven är en renrasig Dobermann!

2008-12-26 @ 12:31:10
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: annie

aj,aj vilken osis med värk,det vet jag....hoppas att du kryar på dig snabbt! vi hörs//kram från modern//hälsa dina älsklingar//

2008-12-26 @ 14:35:13
Postat av: sandra

synd att ni hade hunnit åkt ner till stan ludde hade köpt en lite present till hubbe men vi får ta de en annan dag...kram

2008-12-26 @ 21:14:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0