ovanligt storbakat

Nu har jag varit duktig..!
Jag har tillägnat hela förmiddan till att baka, det blev syltkakor, sockerkakor, pepparkaksmuffins och en chokladtårtbotten till M:s tårta. Så mycket har jag nog inte bakat sen jag gick i skolan, dvs över 3 år sen.. tiden går..

M. kom nyss hem, han är förkyld och har feber, så han åt och nu ligger han och vilar. Hoppas han blir bättre snart, jag vill inte bli förkyld igen.
Hans familj kommer imorgon istället.


Det är bara grått, mulet, blött och slaskigt ute.. inte så frestande att gå ut..
man blir inte nå uppiggad och mår bättre direkt.
Det är tur att jag har Hubbe, för då måste jag gå ut!
Och det ska jag göra nu.. på med galosherna och gummistövlarna..

Kommentarer
Postat av: sandra

Lycka till i morgon med släkten och krya på er!! hoppas du håller dig frisk!

kram

2008-12-11 @ 16:15:47
URL: http://[email protected]
Postat av: annie

wow,vad sugen man blir.skicka till mig tack....synd att manne blev sjuk,men han är ung o. stark så han kryar nog på sig fort!!?? ha de bra alla tre/annie

2008-12-11 @ 16:25:02
Postat av: Mia

Åh va gott! Pepparkaksmuffins, det måste jag prova!

Kram

2008-12-11 @ 18:50:23
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com
Postat av: Marie

Ja, själv har jag varit och köpt butiksbakade saffransgifflar ;-D Men det duger bra! Haha.

2008-12-11 @ 19:11:19
URL: http://mariewidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0