ett nytt år smyger närmare..

Näst sista dagen på året, hua vad året har rusat förbi en.
Det har varit ett rätt så jobbigt år, men självklart även bra.
Man kan sammanfatta året som en berg och dalbana

Ibland har jag mått riktigt bra, och ibland riktigt dåligt, som på bilden, fast utan stödhjul..
Jag hoppas att 2009 blir mer av det förstnämnda.

Nyårslöfte då?! Japp det finns.. och det är samma som förra nyåret..
Hmm.. jag lär bara komma på hur jag ska göra för att hålla det!
Självklart är det... att äta nyttigt, börja träna osv.. som vanligt.
Sluta röka behöver ja ju inte iallafall.. skönt.. eller hur alla rökare!? =)

Men det jag allra mest ska lova mig själv är att vakna upp ur min dvala, och må bättre..
FÖR:


Imorgon är vi bjudna till en fest här i stan,
eller så kanske det blir att ett par kompisar kommer över och festar lite här.
Vi har inte bestämt oss än, det visar sig imorrn.
Visar bilder på min outfit då..=)

God kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0