uppdatering av bloggen

Har uppdaterat dåligt på några dagar, har inte varit i högform direkt.
Ny medicin och förkylning på det, kan det bli en bättre kombination!?
Och när jag har haft ork så har jag hjälp till att bära lite saker i flyttkaoset..
Vi har flyttat över mycket saker till Uppsala faktiskt, skönt.
På fredag flyttar vi på riktigt, läskigt och roligt på samma gång.

Är i nya lägenheten nu, fixar lite och har köpt med ett maxmål.. mums..
Det är bra att bo i stan så, men man får passa sig så att man inte ser ut som en köttbulle sen.
Eftersom man har lätt för att lägga på sig.. tyvärr..

Så har ju min design på bloggen uppdaterats också, gjord av Marie, supernöjd!
Tackar och bockar!


Kommentarer
Postat av: annie

oj,va tjusig dotter man har,undrar vad du fått det utseendet ifrån??? hoppas att du är lite piggare,nu behövs ju alla krafter o. lite till..jag har inga att dela med mig tyvärr/höres/kram/mamma

2008-12-01 @ 17:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0