Julafton kom.. och gick..

Julafton gick.. och juldagen kom..
Snacka om att det är som dag och natt, idag händer ingenting.
Allt står still.. Förutom hubbe då, han fick sitt kuvert från Ludde med hundgodis, överlycklig!


Vi hade en jättebra dag igår, tack Sandra och Ove som fixade så mysigt!
Där var det full fart på i princip alla! =) Som det ska vara..
Vi var på tre ställen igår.
Här kommer lite kort från gårdagen..

 
 Busiga Svante                                        Söta Ludde
 
Kära mor                                                   Jag och Sandra
 
Tomten på besök                                    Hubbe gubben

En del av Mannes familj.

Det som förgyllde julafton lite till var ju min julklapp från Manne, en olympus 1040...
Nu slipper jag springa runt med en dålig mobilkamera och knäppa kort..=)
Och så en rosa väska till.. hihi..
  
Fick även det här:
 

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: annie

jag håller med om att jul-dagen är en låg dag,men det behövs väl för att uppskatta skillnaden....ha det bra//modern

2008-12-25 @ 15:47:21
Postat av: Linda

Mysig blogg du har o fin hund,kika in hos moi;)

2008-12-26 @ 11:31:45
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0