stackars hår

Kom hem för en stund sen. Jag och M. åkte in till city för han skulle klippa sig..
och jag behövde mer blekmedel till mitt fina oranga burr..
Gick runt med mössa nere på stan..=)
Stackars mitt hår.. det skriker efter hjälp och jag bara plågar det, mer och mer...
Men jag kan inte ge mig förens det är som jag vill ha det...
Fast jag lär gå och klippa mig snarast märker jag. hmm..
Det blir alltid dyrare än man tänkt sig.


Köpte även ett fint partylinne, för jag trodde att några av M.s kompisar skulle komma och sen skulle vi gå ut  ikvälll,
men så blev det icke..

Blir en lugn hemmakväll med pizza, tv och hårblekning..
Väntar på maten nu, hemkörning här från pizzan.. lär ju pröva att vara så lat med.. hehe..











 

Kommentarer
Postat av: sandra

vi vill se en bild på håret malin!

2008-12-20 @ 10:57:05
URL: http://[email protected]
Postat av: annie

snacka om snyggt o. raffigt "linne",tänk va kul att passa så bra i sånt...du får ha det nästa gång ni ska ut på galej istället. hoppas att håret blir bra till slut/hälsa manne o. hubbe/annie

2008-12-20 @ 11:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0