flyttstäd och fiskstäd

Nu har en av alla stora stenar försvunnit ifrån mina axlar.
 Vi har nämnligen städat klart min lägenhet, och lämnat in nycklarna.
Gud så skönt att inte behöva ha ångest över de nå mer!
Man går och drar på det in i det sista, undrar varför man är så som människa.
Egentligen är det ju bara att göra på en gång, men det gör man ju aldirg.
Att man inte lär sig..
Min nacke blev inte direkt bättre av städandet idag,
men jag var tvungen att få det klart nu.

Det var även några andra som blev lättade idag..
Mina stackars fiskar fick flytta de med idag.. och fick rent..
Vilken skillnad, nu är det som att de är höga på ecstasy eller nå,
 för att det blev ljust och fint hos dem.
De far runt som fartdårar, fram å tillbaka, fram å tilllbaka..

Jag ska köpa ett par växter att sätta i så att det inte är så tomt..

Nu sitter vi bänkade i soffan, det är ett allt för vanligt fenomen här hemma..
Väntar på att chokladpuddingen ska stelna, så ska jag gå och vispa grädde.
Mm, det är mums det.


Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0