Stadsbor nu..

Oj oj.. nu får man ju skämmas, så dålig jag har vart på å skriva..
har inte fått så många kommentarer förut, som jag fått nu när inte har skrivit något. hmm..

Hela helgen har gått åt till att flytta och städa, det har gått jättebra men så trött man blir!
Vi har fått det mesta iordning, men det är ändå mycket att plocka med. Kommer med mer bilder när vi fått mer ordning.
Och så är det så irriterande för garderoberna i sovrummet saknar hyllor och lådor, så jag lär köpa det.
Alla mina kläder ligger på sovrumsgolvet..
man ser inte golvet ska jag säga!





Hubbe trivs också bra, det är konstigt hur fort de anpassar sig till nya ställen.

Ja just det, på lördagskvällen tog vi en pause, då var vi på 70-års kalas(Mannes farmor), julbord och trevligt..







Idag så har jag och Hubbe varit ute på långpromenad, kollat upp olika vägar som går här omkring..
Sen gick vi längs fyrisån.. Han älskar ju att bada.
Och det blev ju inte bättre när det var fullt med änder som simmade runt i vattnet fram och tillbaka, så han drog för att komma ut och simma. Gud så folk stirrade på oss.. det är ju kul att man kan roa någon..

Idag fyller Manne hela 22 år.. så han kommer hem ikväll.
Tänkte åka och handla saker till en chokladtårta, och någon god mat. Det är han värd..=)


Sen ska jag kika lite efter någon julklapp till.


Kommentarer
Postat av: annie

kram till er alla tre

2008-12-08 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0