tatuering = beroendeframkallande

Sitter och tittar på miami ink på tv:n, blir grymt imponerad hur duktiga tatuerare de är!
Sen är ju Ami så snygg att titta på också..=)
De bara sitter och skissar en stund, sen "poff" så är det en snygg tatuering.
Många som man ser tatuera sig där, gör motiv som har en betydelse.
Typ att de vill hedra någon eller så har de någon riktig snyfthistoria.
Visst det skulle jag också kunna göra, om det verkligen var någonting som jag ville.
Men de tatueringar jag har nu, har ingen speciell betydelse. Jag tyckte de var fina bara..

Man blir ju sugen på att göra en ny, det skulle nog vara i nacken tror jag.. en fin stjärna, eller flera stycken stjärnor?!
Den övre gjorde jag när jag var 16 (Marie har ritat den) den är på högerarmen. 
        
Den undre sitter på vänster sida på ryggen, den blev gjord när jag var 18.
Så det var ett tag sen, dags för en ny..=)

























Kommentarer
Postat av: annie

man kanske ska önska sig en tatuering när man fyller år nästa gång? tid för ungarna att börja spara redan nu.....

2008-12-06 @ 16:26:45
Postat av: Mia

Ja jag tyckte nästan den var lik den hon har själv, syns att det är mumari-style. Snygg! Jag har ju ingen men har varit sugen i flera år, snar så, man vet aldrig! ;o)

Kram

2008-12-06 @ 23:02:12
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com
Postat av: sandra

Hejsan damen! Hur är de?? Hur går de med flytt osv??

vill han lite bättre uppdatering här tror ja! =)

2008-12-07 @ 10:18:20
URL: http://www.fruforeback.blogspot.com
Postat av: mumari

kikar in och funderar hur det har gått med flytten?

Du måst ju la uppdatera :D

2008-12-07 @ 18:36:03
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0