pinsamt utan b**spåse

Sov länge i morse, vaknade väl vid en 11.. oj..
Tur (eller otur) att man har en morgontrött vovsing här hemma..
Iallafall så pallrade jag mig ut med honom, så fort jag gick upp..
Gick en bra bit bort i husområdena,
sen närmade vi oss tre gamla tanter som stod vid trottoaren och pratade..
Självklart så behöver Hubbe göra nr. 2, precis när vi går förbi tanterna

.

De glor till på Hubbe, och sen på mig..
Jag stoppar ner händerna i jackfickorna,
och märker att jag inte har några hundpåsar med.. shit..
Det som jag alltid brukar se till att ha nu, sen vi flytta hit.

De fortsätter att glo på oss, nu lite irriterat.. 
Och jag försöker låtsas som ingenting, ush så pinsamt.
Tanterna började långsamt gå därifrån, men jag hörde att de pratade om oss.
Pinsamt! Snabbt gick vi åt andra hållet..




Fick lön idag..=) Trodde den skulle komma imorrn..
Så jag åkte en sväng till gränby för att handla lite mat och julgransbelysning

.


Kom hem med dessa.. oj då.. men de va ju rea!
Det är ju typ rea överallt nu, redan innan mellandagsrean..
Det är väl rädda att sakerna inte ska bli sålda annars..

Manne jobbar bara idag, sen är han ledig i två veckor, skönt.
Imorrn ska vi åka till Kista gallerian, Manne ska köpa julklappar i sista stund.
Det kommer nog vara kaos imorgon..Wish us luck!




 









Kommentarer
Postat av: annie

tala om otur med hubbes dassning o.de tre tanterna.snygga skor, nu har ju både du o. jag silverskor//ha det bra//mamma

2008-12-22 @ 19:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0