Godmorgon!

Nu på morgonen har jag legat i soffan och tittat på tv..
Zappat mellan RiksMorronZoo/6:an) och Vakna med The Voice(5:an).

Jag har verkligen beslutsångest vilket av programmen jag ska titta på, båda är bra, men på olika sätt.
Irriterande med RikMorronZoo, är att programledarna göms bakom diverse, mikrofoner, stativ med mera.
Så man knappt ser dem och vad de håller på med, missar ju lite av poängen med tv-radio.
Men de är ju klart roliga ändå!
Vakna med The Voice har snyggare studio och bättre synlighet på programledarna.
Gemensamt för båda är att de är duktiga på att pladdra en massa ordbajs.
Men vem är inte det?


Idag ska jag börja packa..
Igen, det var inte så längesen jag gjorde det.
Men bra med det, är att jag har kvar de flesta flyttlådorna..
Så man slipper springa nere på ICA så mycket, och ragga kartonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0