mycket att lära sig

Är hemma från jobbet idag, ska till läkare i våla i eftermiddag..
Man blir så seg när man inte har nå speciellt att göra innan..
Men det är bra, känns som att det finns mycket att lära sig om hur man designar sin blogg..
Vill ju att den ska vara fin ju. 
Varför namnet   misopretty
Det var mumari som kom på det, tack! 
Jag har så dålig fantasi, själv tänkte heta någonting som jag tyckte om.. ja kom inte på någonting som lät vettigt..
Marie däremot kom med en massa käcka förslag, när hon började gå igenom sina parfymnamn, så dök misopretty upp. Det lät så gulligt, så det blev det...

Nä, nu lär jag försöka hitta på hur min blogg ska se ut..



Kommentarer
Postat av: annie

va mysigt,nu kan jag kolla in på dig precis när jag känner för det/puss o. kram/mamma

2008-11-19 @ 11:56:51
Postat av: annie forebäck

va mysigt,nu kan jag kolla in på dig precis när jag känner för det/puss o. kram/mamma

2008-11-19 @ 11:58:44
Postat av: ellen

varför tänkte inte du göra det Malin?

2008-11-19 @ 13:31:32
URL: http://ellenslilla.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0