soffpotatisar

Jag och Hubbe är riktiga soffpotatisar idag.. Vi ligger här på soffan och gör just ingenting.
Jag är ju en sommarmänniska som älskar värme och sol..

Men när det är så här fint som det är nu så tycker jag om vintern med.
Det faller stora snöflingor, och är helt vitt överallt.
Så tittar man på sin bil, som är en stor snöhög, så går man in igen.
Vi har det bättre här i värmen, då man kan titta ut på kylan.. =)



Jag har övertalat mig själv nu att jag har råd med en ny soffa.. 
Det känns kul om man får någonting nytt,
när man flyttar in i en ny lägenhet.
Att man bara inte har sina gamla möbler med sig.
Letar för fullt!
Är det någon som har tips på vart man kan köpa en fin soffa, till okej pris?

Kommentarer
Postat av: Mia

Billiga Nisses i Västerås har billiga snygga möbler har jag för mig.

2008-11-23 @ 14:35:28
URL: http://www.msockertopp.blogspot.se
Postat av: Marie

Låter skönt. Jag är också soffpotatis idag. Grattis till lägenheten! :-*

2008-11-23 @ 19:18:34
URL: http://mariewidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0