supernöjd

Nu är min fina design klar, marie är så duktig! Tack för hjälpen.


Jag är så glad, igår kväll när jag precis hade somnat så ringer det...
Surt svarar jag..
Då jag inte tycker om att vakna av  en ringande telefon.
Men blev genast mycket gladare när jag inser vem som ringde,
det var en kille som vill hyra ut sin lägenhet i Luthagen.
Han undrade om vi fortfarande var intresserade, självklart svarade jag ja!
Det är en tvåa i ett nybyggt hus, allt nytt och fräscht och stor balkong..=)
Vi ska titta på lördag.. spännande..

Jag mailade honom för några dagar sedan, plus några andra intressanta lägenheter. 
Men trodde aldrig att det skulle gå så här fort, då det nästan verkar omöjligt att hitta en bostad i Uppsala.

Allra helst då man har hund, är det ett stort stopp. 
 Men hit får Hubbe också flytta. =)
Man ska ha tur ibland..

Kommentarer
Postat av: annie forebäck

det blev ju jättebra! lagom om man säger så(du vet vad jag menar)kram till hubbe o. dej/moder/gammelmatte.

2008-11-20 @ 13:36:36
Postat av: annie

det blev ju jättebra! lagom om man säger så(du vet vad jag menar)kram till hubbe o. dej/moder/gammelmatte.

2008-11-20 @ 13:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0