uppdaterad i teknikens värld

Jag har liksom alltid tänkt att inte göra som alla andra.
Inte skaffa någon blogg, och skriva om helt egentligen ointressanta saker..
MEN nu sitter jag här... tack vare mumaris övertalande... okej inte övertalande, men ändå.=)
Jag som liksom inte haft dator längre än nån vecka.. 

Har tänkt köpa dator länge, men varit för snål. Så för typ 2 veckor sedan bestämde jag mig för en uppdatering.
Åkte in desperat till Uppsala, för att köpa den billigaste användbara dator jag kunde hitta.
Väl inne i affären, står jag som ett fån mellan hyllorna av datorer som ett stort frågetecken..
Efter en stund kommer det självklart fram en skitsnygg försäljare och frågar om jag behöver hjälp..
-Öhh.. ja.. 
Är typ det jag får ur mig.. Helt oteknisk som jag är.
Efter en stund, har han fått mig att köpa en dubblet så dyr dator mot vad jag hade tänkt mig..
Det kan bli dyrt å få hjälp av snygga försäljare, bra säljteknik av dem.
Men nu har jag min dator.. 

God natt


Kommentarer
Postat av: mumari

Jag som nyfiken störtade upp ur sängen i morse för att kolla om du skrivit något nytt på bloggen! *snyft*

2008-11-19 @ 10:33:18
URL: http://mumari.se
Postat av: mumari

Publicera inte den här kommentaren:



Ellen har fått en blogg under uppsikt av mig, jag tänker inte ge ut adressen till så många än, men du får den: www.ellenslilla.tk

2008-11-19 @ 10:34:12
URL: http://mumari.se
Postat av: ellen

hej Malin du gör veldit fina kort?

2008-11-19 @ 13:29:49
URL: http://ellenslilla.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0