Nyårsfunderingar..

Äntligen hemma efter lång men trevlig dag inne i Uppsala..
Fick riktig julkänsla inne i stan nu, mysigt. Men man blir så shoppingsugen, farligt!
Hann till och med och köpa den första julklappen, som blev dubblet så dyr som ja trodde..
Men men.. det är det värt!

Köpte även en klänning till mig själv, som jag tänkte ha på nyårsafton. =)
Tidigt, jag vet..
Jag vet inte vad vi ska göra då än, det är sånt som brukar bestämmas typ i sista minuten.
Nyårsfester är ungefär som midsommarfester, man planerar att allt ska bli så bra och roligt.
Det förväntas att det ska vara så perfekt.

Det blir oftast inte så, man blir besviken när dessa förväntningar försvinner..
Och då blir festen liksom inte liika rolig längre.
Därför tycker jag att oplanerade fester är oftast roligare, då förväntas inte alls allt på samma sätt..

Gud, vad det här året har gått fort.
Kännns som att det typ bara gått någon månad på året -08, men så är det bara mindre än 5 veckor kvar.
Helt sjukt, vart tar tiden vägen? Vad har man gjort i år egentligen.. hmm.

Ikväll blir det lyxmiddag á la kräm med mjölk..=)

Lyssnar nu på Lady GaGas nya låt, poker face, tycker om hennes musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0