fyller ut tomrum..!?

Jag har blivit förkyld! Jag snorar och hostar.. mm.. mysigt..
Jag lär försöka kurera upp mig idag, för imorrn är det jobb igen.
Jag fick en flaska Chi-San av mamma, som de säger ska va så bra.
Vi får väl se om det stämmer! Hoppas på det!

Alla har vi våra brister och dåliga ovanor..
Jag har inte så många.. hehe.. ;o) sen jag slutade att röka..
Men jag är ibland lite av en shopaholic, tyvärr!
Detta inträffar oftast när jag har dåligt med pengar och blir deppig.
Då finns det ju något så finurligt smart (inte), som att handla på konto.
Det är bara att klicka sakerna till varukorgarna på olika hemsidor,
så är varorna hemma hos en på några få dagar.
Åhh, så lycklig man blir då.. i nån timme.



Man försöker fylla ut alla små tomrum i ens liv..
Så tror man på något konstigt sätt att det ska fungera skitbra.
Detta fungerar inte så värst bra, vill jag lova.
Man får bara fler räkningar att betala!


Kommentarer
Postat av: Tjelsi

krya pa dig!

2009-05-02 @ 18:17:10
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Linda

Ja när jag väl börjar shoppa går det undan..hahah

2009-05-03 @ 20:02:34
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0