Oooj..

Ooojsan, jag är inte så duktig på att skriva något alls,
jag har helt kommit av mig..
Det har varit så fint väder så man är bara utomhus,
eller så jobbar man och har inte tid att sitta vid datorn.

Nu har jag fått reda på att jag ska jobba natt i maj,
Det ska faktiskt bli skönt, jag trivs med att jobba natt.
Slipper ha hundvakt och så har man hela dagarna lediga.. :o)

Har kommit iordning i lägenheten nu i allafall,
bara lite småsaker som man inte riktigt vet vart man ska göra av,
Antagligen är det ju bara sånt som man egentligen borde göra sig av med,
men man har ju så svårt för att slänga saker.. Suck!

Idag är det mammas födelsedag, Grattis!
Shit alltså, det är ju snart maj.. och det betyder att beach -09
närmar sig, alldeles för fort, man lär ta sig i kragen och kämpa liite..

Man borde kunna göra som här ovan,
 för att det ska visa mindre på vågen.. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0