snurrigt värre..

Hua.. Jag somnade på soffan strax efter att jag kommit hem vid kl 1 idag,
jag rastade vovve.. käkade lunch.. somnade..
Och vaknade ca halv 6, ush jag är alldeles snurrig i huvudet.
Det är så jobbigt när man somnar mitt på dagen,
visst, en lite stund är ju skönt.. Men INTE hela eftermiddan!
Jag hade jättesvårt att försöka somna inatt som var,
hur svårt kommer det inte vara att sova inatt då!? Suck!

Jag har ju haft jättemycket problem med sömnen och att somna.
Det har ju gått många nätter då jag knappt sovit någonting alls,
sen gick man runt i en egen zombie-värld på dagarna.
Tur att det blivit bättre, men det kan fortfarande spöka lite ibland.
Nä, nu ska jag fixa lite å käka till middag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0