Freaky Friday Foto!

Jag kommer lite sent med mitt Freaky Friday Foto bidrag,
men bättre sent, än aldrig..=)
Veckans tema är Skrockfull, och vad passar inte bättre in, än mina hemska A-brunnar!



När jag var liten så sa alla i min ålder att det betydde OTUR att gå på en A-brunn.
Och om man råkade gå på en, så lärde man dunka sig själv i ryggen tre ggr,
annars kunde ju NÅGOT HÄNDA!

Det har liksom hängt kvar, även fast jag vet att det inte händer nåt.
Så vågar man ju inte chansa ifall att..
Rätt så drygt i längden, för jag bankar många i ryggen.. =)

Fler bidrag hittar du hos Mumari.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha, ja gud vad man hoppade över dom där jäkla brunnarna. Men i enköping var det iaf bra att gå på K-brunnar ;-D

2009-02-19 @ 16:00:44
URL: http://mariewidlund.blogg.se/
Postat av: Michaelsson

Jag var totalt livrädd för dom där A-brunnarna när jag var yngre. Men visst fick man gå på K-brunnarna? Dom gav väl bara tur?

2009-02-20 @ 08:44:20
URL: http://www.michaelsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0