ny lur på ingång..

Bloggtorka på hög nivå pågår...
Har nog just inget vettigt alls att skriva för tillfället.
Men det känns som att man lär uppdatera lite i allafall.
I helgen har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt,  jo min bil har blivit fixad.
Så nu kan jag besiktiga om den och nu borde den gå igenom.

Jo, just det, jag ska ta ett annat abonnemang på telefon, ska bli 3 ist. för telia.
Det blir billigare för mig, som inte ringer så mycket.
Just nu tycker jag bara att ja betalar alla möjliga avgifter, som är onödiga!
I allafall så får jag en ny mobil nu! Rosa och fin..=)


Kommentarer
Postat av: sandra

Vill också ha den telefonen den är skit snygg speciellt i rosa!

2009-02-22 @ 16:53:48
URL: http://fruforeback.blogspot.com/
Postat av: annie

vilken fin mobil,riktigt glassigt tjejig.lycka till med besiktningen//vi hörs//MODERN

2009-02-22 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0