sötnosar

Bolt filmen som vi tittade på igår var riktigt sevärd och rolig.
Vi åt popcorn, godis och dricka. Det som tillhör..=)
Sen efter det åkte vi till mamma (farmor) och hälsade på,
tills mamma  Marie kom och hämtade dem mot kvällen.



Det här är ett kort som jag tog för något år sedan, så söta!

Det snöar verkligen mycket här nu, synd att den är så blöt bara.
Det blir ju liksom bara mer slask kvar, som hamnar i skorna.. Morr!

Iallafall ska vi (Jag, Hubbe och Ove m. familj) kanske åka till pappa i veckan,
han har ju flyttat till Kopparberg, lite skillnad emot Sthlm. =)
Det ska bli kul om vi åker, att se hur de bor och hälsa på.
Hoppas att vi åker.

Kommentarer
Postat av: Mia

Va mysigt ni verkar ha haft det. Ida och jag ska oxå gå och se Bolt tänkte vi. Anton och jag har varit på bio två gånger så nu är det Idas tur att få ensamtid med mamma. Ha det bra. Kram

2009-02-08 @ 12:56:09
URL: http://msockertopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0