Goddag!

Alltså, jag sov heela natten inatt. Förstå! =)
Somnade runt kl 22 igår kväll, och sov typ tills 8 i morse.
Det var riktigt längesen jag sov en hel ordentlig natt.
Så skönt det var att sova!

Idag kommer Sandra och grabbarna över hit, det ska bli trevligt!
Antingen skulle vi till fyrishov och bada lite, det beror på om vi offrar
oss och sätter på bikinisarna..=) eller så hittar vi väl på något annat.

Hittade på ett gammalt kort på mig och Sandra, jag tror att det var taget -96..
Shit, det är ju liksom 13 år sedan.
Det är när vi hade kattmamman Ebba, kattungarna Molltass, Melker och Molte i våra knän.



Hihi, så mycket kul vi gjorde tillsammans! =)

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för allt gumman, jätte fin lägenhet! Vi får ta och kolla igenom alla korten en annan gång, det var mysigt!



2009-02-05 @ 20:47:47
URL: http://www.fruforeback.blogspot.com/
Postat av: Mia

Så söta ni var! ;o)

2009-02-06 @ 17:43:12
URL: http://msockertopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0