brorsbarns-vecka

Det blir en riktig -brorsbarns-vecka den här veckan.
Det är bra för då har jag något att göra, istället för att vara själv.
I onsdags så var ju Sandra, Mimmi och ungar här och hälsade på.
Vi hade kul och var på nickis lekland..





Efter vi vart där så åkte vi hem till mig och fikade och så.
Trevligt var det, Ludvig ville stanna kvar när de skulle åka och det fick han.
Vi åkte och handlade och åt, sen målade, spelade.. Ja, tiden gick fort..
Det var så mysigt och kul att han var här.

Idag på sen-eftermiddagen kommer Ellen och Alfred hit, de ska sova här inatt.
Det ska bli riktigt mysigt det med! =)
Får se vad vi hittar på imorrn, för ikväll är de nog för trötta för att hitta på något.

Har från det ena till det andra blekt håret igen.. Hmpf.
Jag var nämligen så smart att jag köpte silverschampo förut..
För att få bort det gula i håret, men det jag däremot blev, var just gul!
Förstod väl inte att det blivit så gult, tills jag fick höra folk säga det.
Jag kollade på schampoflaskan hemma, och där stod det klart och tydligt..

Just det gold explosion, så det framhäver det gula!
Och det har jag använt nästan varje dag, inte konstigt att det blivit gulare..
Suck, ibland ska man stanna upp och läsa liite mer på förpackningen..




Kommentarer
Postat av: Bea

haha vem vill ha gult hår =S den där produkten lär de nog inte slå igenom me!

2009-02-11 @ 12:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0