vriden dygnsrytm!

Har varit hos mormor från igår på dagen, vi åt och hade mysigt.
Sov där inatt, eller sov och sov..
Hade inga sömntabletter med mig, så jag låg och försökte sova ändå.
Lyckades somna till strax innan kl. 5, vaknade igen runt halv 7-7.(ca 2 h senare)
Är lagom mör i hjärna och kropp nu, men jag kan slappna av lite mer när jag är hemma
Borta bra, men hemma bäst!

Morfar hade en inplanerad pacemaker operation idag,
det var oroligt och så, för man vet att hans hjärta är svagt.
Jobbigt när man är så handfallen och inte kan göra någonting!
Men hur de va, så blev operationen uppskjuten och han fick komma hem.
Han hade för tunnt blod, de hade glömt att ta bort den medicinen inför op, det är typiskt!
Så upprörande, när han var så inställd på att göra det, och sen blev det inte av.
Hoppas att allt går bra sen när operationen väl blir av.

Ska försöka sova om ett tag, så att min dygnsrytm ordnar till sig lite.
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0