God morgon!

Varning...


Hehe.. Igår så var vi i Kungsberget och åkte skidor.
Väldigt nervös var jag innan då jag inte åkt skidor, typ aldrig..
Och M. är skitduktig, jag trodde vi skulle bli osams, big time..
Men han var så snäll mot mig.. förutom när han bara stod å skratta.
Och jag har ONT idag!

Innan vi började åka...
 

När vi.. öhm.. jag börjat åka..


Jag har liksom inga problem med åkandet, hmm..
Men däremot att stanna.. det går bara inte.
Jag blev så rädd när det gick för fort, så då la jag mig bara ner.
Och Manne fick hjälpa mig.. hehe..
Men det gick faktiskt bättre och bättre ju längre på dagen det gick..
Men..

Borde inte berätta egentligen.. pinsamt!
En.. eller två gånger när det gick för fort nerför..
Så for jag ut i skogen.. AJ! säger jag bara!
Manne bara skrattade och knäppte kort..


Jag har blåmärken på båda vaderna, båda låren och vänsta skinkan..
Man känner sig lagom mörbultad idag!
Men det var det faktiskt ..nästan.. värt!
Det var en bra dag ändå..

Kommentarer
Postat av: annie

en himla tur att du inte bröt både armar och ben....men tala om kul att ni tar er för att åka ut så där på lite"äventyr" mer än vad en annan kan skryta med. vi kanske syns imorgon eftermiddag,men vi hörs innan//modern

2009-01-04 @ 12:45:02
Postat av: sandra

Va mysigt! Jag blir lite avvis! en annan får bara jobba hela tiden....men jag får väl göra nåt sånt när jag bli pensionär eller nåt! =) hoppas att allt är bra annars?

kram

2009-01-04 @ 20:37:53
URL: http://www.fruforeback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0