Godkväll!

Som sagt, mamma och mormor var här idag, vi åt, shoppade lite, fikade..och fikade igen..=)
Första gången vi fika, var det på det nya fiket i gränby..
Shit va dyrt det var där.. visst, jag vet att det kostar att fika ute..
Men.. EN liten kopp vanligt kaffe kostade 32 kr.. utan påtår!
Jag dricker ju cappucino, och det kostade några kr till, i lika liten kopp..
Det är ju hutlöst!
Kaffeberoende damerna tog en påtår, när de kom hem till mig, gratis!



Sen efter de åkt hem, så gick jag en långpromenad med Hubbe.
Efter det så har jag bara legat på soffan och varit allmänt nere..
Tröstäter glass, inte bra..!
Förstår inte varför det ska va som en berg-o-dalbana.. jobbigt är det iallafall!


Kommentarer
Postat av: annie

tänk att man syns på internet,va piffigt.....tack för igår,nästa gång får du komma upp,så ska vi gå på riktig långpromenad ihop.//ha det bra//MODERN

2009-01-14 @ 13:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0