snarkande mamma..



Är nu hemma hos mamma, ligger i sängen i mitt gamla rum, mysigt faktiskt,
Hubbe har lyxdispans nu och får sova i sängen..
Ikväll har jag och mamma varit ute på långprommis, fikat och pratat och pratat..
Det är skönt att prata av sig riktigt ibland.

Just nu får jag flashbacks av hur de va å bo hemma..
Vägg i vägg med mamma, hon snarkar, högt.
Det hörs rätt så bra mellan de här tunna väggarna..=)

Imorrn så ska ja följa me mamma till frissan på förmiddan,
sen efter det så ska jag till läkaren moch prata.
Ska fråga varför jag aldrig får den hjälp som jag är lovad!
Suck, det händer ju ingenting därnere på vårdcentralen.
 
Nä, nu ska jag sätta på en film, och försöka sova.
Godnatt!
.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har jag fått ett kanonbra svar från en leg.veterinär,kolla!

2009-01-22 @ 20:41:27
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0