vilken natt..

ÅÅhh.. så irriterad ja e! Kunde inte logga in här förens nu..
Har försökt med det sen typ klockan 10.. J"#*a skit!

Det där med att M. baara skulle ta nån öl, som jag berätta igår..
Det slutade med en fyllekrogrunda,
och avrundades av att jag vaknade flera ggr av en ringandes telefon..
Jag som har så lätt för att somna om.. hmpff..
Sen vakna jag igen, när han kom hem klockan halv 4..
Andas.. Andas..

Vilken bra start på dagen man fick..
Man skulle behöva ett antal koffeintabletter!


Kommentarer
Postat av: annika f

Hej malin=)har varit in på din blogg några dar nu...kul att man hittar sin släkt nånstans...många år sen....hur lever livet??ha de gott och hoppas vi hörs/din faster=)

2009-01-18 @ 00:25:05
URL: http://www.eliasmor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0