leftpower

Det blev inge baka av idag, tappa inpiritationen lika fort som den kom..
Vi har precis ätit middag á la hamburgare, mumsigt med hemmagjorda burgare..

Nu har vi parkerat oss i soffan, jag med datorn i knät och Hubbe liggandes på mina ben.
Medans M. sitter och spelar GTA.. som han i och för sig har gjort hela dan..
Det är helt otroligt, hur länge kan han sitta!?

Imorrn ska vi till min kära mor och äta på dan, Ove och Sandra med ungar kommer med.
Trevligt, det blir alltför sällan att man träffas, tyvärr.

Läste på WTFDC´s sida att,- "Högerhänta lever i snitt i 9 år längre än vänsterhänta.."
Det ser inte ljust ut i såna fall, för både jag och M. är vänsterhänta..
Men, vad sjutton, vi (11 % av befolkningen) använder ju hjärnan mer effektivt,
så då är vi ju smartare än de flesta i allafall! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0