fantasin bleknar..

Det känns konstigt att vara själv nu igen, efter all ledighet.
Nu är han borta från söndag-torsdag som vanligt igen.
Känns lite ensamt redan efter nån timme, men man vänjer sig fort igen, det vet jag ju.
Men jag behöver mycket närhet och sällskap för tillfället, så på så vis kan det bli jobbigt.

Kollade på femman, på deras nya program "trollkarlens hemligheter".
Det är ju liksom fel.. av dem..
Ända sen man var liten, så har man ju fascinerats av trollkarlar och magi..
Det är ju liksom en stor spännande dimma över det hela, hur det fungerar.
Det vill man ju inte veta! Egentligen så funderar man väl..

Men det man innan fascinerades av, försvinner ju lite när man vet hur de gör.
Ush, och så dumma jag, tittar ju självklart på programmet..
Ville inte titta, men kunde inte stänga av programmet..
Och nu har hela min barndoms fantasi och nyfikenhet bleknat..
Man ska bara inte veta allt, så är det bara!

Nu tillbringar jag tiden med att hålla på med photoshop, så himla kul det är!
När man börjar fatta nånting alltså.. det finns ju oändligt mycket att lära sig!
Ett bra tidsfördriv alternativt till den andra dumburken..

← Som sagt, jag exprimenterar..=)


Ska väl försöka sova snart..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0