En seeg start..

En seeg låångsam start på dagen var det idag..
Vaknade av att Manne ringde kl 11 typ.. jäsp!
Har sovit jättedåligt inatt, somnade typ vid halv ett, sen har jag vaknat två ggr inatt..
Och det är lika svårt att somna varje gång jag vaknar, suck.
Jag kan ju inte ta en sömntablett varje gång.. då skulle det bli överdos big time..
Tur att jag har börjat dricka cappucino varje morron, så ja vaknar till lite iaf.


Jag håller på och kikar på "minisköldpaddor" de är så söta..
Funderar på om man kan införskaffa ett par såna, och ha i akvariet..
Man måste ju ha nå slags stor sten som de kan gå upp på,
Sen nå värmegrejs till dem å, som de behövde..
Jag ska åka iväg och titta på några tänkte ja, bara titta!

Ja, så var det nästan helg igen, så fort det går..
Manne kommer hem ikväll, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0