J*#"a dravel!

Försäkringskassan är nå frukansvärt jobbiga att ha att göra med.
Suck, jag är ju som sagt sjukskriven sen lite mer än en månad sen,
och f-kassan är helt hopplösa.
Man får en blankett, fyller i allt man ska.. och tror att det är okej.
Sen efter typ två veckor, så kommer det en annan blankett och man ska fylla i typ samma saker igen + skicka den till min chef så han får fylla i saker, sen ska han skicka tillbaks den till mig, och sen ska den skickas till f-kassan.
Och hoppas att det blir godkänt, annars kommer det väl fler blanketter igen..

Stor suck! Det är ju helt sjukt, man måste nästan må bra, för att kunna vara sjukskriven.
När man inte har någon ork just till nåt, så är det väldigt tungt att hålla på med sånt här dravel!
Det måste ju gå fortare och smidigare om de bara ringer och frågar en, om det är något ifyllt som fattas.
Jag blir så irriterad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0