Jag förstår vad du menar Mu!

Hittills idag så har jag i princip bara photoshoppat..=)
Förutom två pauser, med rastning av vovve..
Man typ blåser bort, av att bara sticka ut näsan.. burr!
Men jag ska kasta mig in i duschen, sen måste jag handla lite..

Jag kollar på moderskeppet.se, på deras webb tv-guide, skitbra faktiskt.
Men lite drygt att höra samma saker flera ggr på rad,
men man lär sig ju när det nöts in i allafall..

Lär ut och knäppa lite nya kort,
för de flesta jag har är inte så användbara har jag märkt.

Innan jag började, tittade jag på Marie, när hon  fixade kort.
Hon gjorde flera steg med ljus och filter..
Och sen frågade hon; Ser du skillnaden?
Och jag såg typ ingen skillnad alls..
Marie sa; Man måste ha ett fototränat öga..
;Jaja, tänkte jag då..
Men nu, Marie, förstår jag vad du menar..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0