Iskallt!

Idag på förmiddan kom mamma och Hasse, och hälsade på, trevligt.
Sen när de åkt, så åkte vi ut till en stor inhängnad utanför stan,
där man kan rasta sin hund..
Det var jätteskönt och komma ut lite och få friskluft.
Jag är dålig på att ta mig utanför dörren nu.
Men man skulle behövt en sån där sovsäcksoverall, som Marie vill ha..=)
Fy sjutton så kallt,så fort man tog av sig vantarna för att knäppa kort,
så höll man ju på att förfrysa ihop totalt..

Det var en liten vovve som var överlycklig i allafall..


Och det var jättefint där i skogsgläntan när solen sken på..


Nu gör jag ingenting, tittar på film och äter glass..
Ska väl ta mig för med nå.. ta tag i diskberget kanske, nja.. får se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0