skräpmatsresultat!

Idag vaknade jag kl 12, shit så chockad jag blev när jag tittade på klockan..!
Så länge har ja inte sovit på evigheter, somnade som vanligt typ runt 2..
Även fast jag tog två sömntabletter, så tog det  2 timmar att somna.
Suck, jag lär försöka ta de tidigare kanske, orkar inte vara så här!

Från det ena till det andra, så har jag gått upp några djävulska kilon.
Nu när jag har varit hemma och orklös.
Det känns verkligen i kroppen, och syns på kläderna..
Jag har ätit för mycket skräp!
Är ju så himla sötsugen, efter choklad, bullar med mera.
Har typ levt på det och cappucino några dagar.
Skärpning Malin!
Det är ju tyvärr lättare att gå upp i vikt, än ner..

Men jag ska skärpa mig, för jag vet ju att om jag
rör på mig och äter bättre,
så mår man ju bättre också!

Motivation.. KOM.. KOM!


Jag har iallafall gjort en någorlunda bra middag,
som jag ska äta nu tänkte ja..

Det är stekt kycklingfile med en kall dressing av creme fraiche, timjan,
chili, salt och peppar, och till det en sallad.. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0