söta minisköldisar..


Igår åkte jag ju som sagt och tittade på minisköldisar!
Jag är superkär i dem, de är ju så gulliga!
De var ca 4 cm stora nu, och när de är fullvuxna är de mellan 10-12 cm.

Helt lagom storlek tycker jag, istället för de stora och klumpiga,
 då behöver man större akvarium också.
Det kommer nog bli så att jag skaffar ett par såna sen när jag har råd..=)

Tänkte visa hur jag bor.. Det här är huset..


Ja, vad säger man, det ser ut som ett hyreshus..
Men vi trivs bra!


Men, de här skyltarna.. de hatar jag!!
Det finns inga p-platser att hyra överhuvudtaget!
Det finns 8 st gästplatser här, som är gratis..
Och ni förstår, de är ju lediga ofta.. INTE!

Som tur är, så finns det en lunchrestaurang här i närheten,
där man kan parkera iallafall..

Inomhusbilder från lägenheten kommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0