Undermedvetet tv-tittande!?

Jahapp, då sitter man och tittar på Lets Dance.. Suck!
Jag förbarmar mig själv, då jag lovat mig själv att inte titta på det.
Vilken karaktär man har, men det är väl all reklam på tv, radio, busskurar..
Som lurar det undermedvetna att titta...(vi säger så)
Men nu när ja väl tittar, så är ju vissa duktiga, som Laila Bagge t.e.x.
Det trodde jag inte..

Det är som läsandet av Blondinbellas blogg..
Vill ju inte läsa det där(oftast dravlet) om hennes pälsar, Lets Dance,
eller varför inte en liten frågeruta. men jag kan inte sluta..
Det går liksom av sig själv, att skumma igenom varje dag..
Men.. Man skriver nog rätt så mycke dravel själv me..=)

Manne gick över till en kompis, för att baara dricka nån öl..
Jag vet hur det brukar bli med det.. =)

Nu ska jag ta och dricka min milkshake.. med jordgubb o choklad..
Mumsfillibabba!


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag får ju inte kolla här hemma på Lets dance men kollar dagen efter på tv4, jag gillar också laila hon är jätte duktig. Men bella vet jag inte jag tycker som dom sa förra veckan hon ser ut som babmbi på hal is. Men hon är ju duktig som ställer upp jag skulle nog inte ens ha någon chans. ;)

hoppas de är bra annars med dig gumman!?

kram

2009-01-17 @ 09:54:01
URL: http://fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0