usel shopping-karaktär!

Åh, nu har det kommit vårkollektioner till alla klädeskataloger och dylikt...
Nu vill man bara ha vår och varmare, så man blir piggare.

Det finns oftast fräschare modeller och färger på
kläder när våren börjar närma sig..
Jag beställde en sån här beige jacka,
(Tänkte beställa en svart som vanligt, nu var jag väl duktig!)
Men den här tyckte jag var fin i beige!
Nu ska man bara vänta på att den kommer.
Tills nästa vecka.. tåålamood..
Men jag kan ju ändå inte använda den ännu, i kylan.
Beställde även ett linne och en tröja.
Min shopping-karaktär är usel!


Vilken tur att det finns såna här bra,
billiga ställen som H&M när man är som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0