God Morgon

Jag vill att klockan ska gå fortare.. typ så klockan blir 12..
Då ska jag över till en vän, som ska sätta i hårförlängning i mitt hår. :o)
Det är ju så svårt att låta burret vara som det är,
för det är ju så kul att göra om och exprimentera lite. ;o)
Den här färgen är det på håret, det passar nog rätt så bra.


Snacka om att man får sina vanor, när man har gått hemma ett tag.
Det ser nästan likadant ut varje morgon:
-Vaknar, slår på Vakna med the voice på tv:n
-Gör iordning en kopp cappucino och ett par mackor.
-Äter saakta och seegt..
-Ger vilddjuret hundmat, går sedan ut en sväng..
-Kollar sen vidare på Vakna tills det slutar kl 9, sen zappar jag runt..

En sån här inrutad morgonrutin har jag aldrig haft,
och frukost har ju aldrig funnits på världskartan förut.
Lär lära mig att gå upp tidigare, nu när jag ska börja jobba.
Så att jag kaanske fortsätter vara duktig med frukosten.

Kommentarer
Postat av: annie forebäck

hoppas att det gått bra med håret! du får lägga ut en bild o. visa..syns o. hörs//kram//

2009-03-19 @ 16:03:52
Postat av: Anonym

nu vill vi se en bild på håret!

2009-03-20 @ 08:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0