splittrad..

Jag kom nyss hem från jobbet efter att ha jobbat i natt,
är jättetrött men kan inte sova!


Som sagt, splittrad...

Det är lite saker som har hänt här hemma i helgen,
jag kommer snart att bo själv här i lägenheten.
Jag känner mig ledsen, lättad, ensam, ja allt på samma gång!

Men det var ett beslut som jag var tvungen att ta,
då jag inte kan leva i en relation där jag inte mår bra!
Inget lätt att välja, men jag klarar inte av att vara ensam i ett förhållande.
Då är jag hellre ensam och är singel.. Ush och blä!

Nä, nu ska jag försöka sova en stund..


Kommentarer
Postat av: sandra

du vet att vi finns för dig!

2009-05-12 @ 18:43:25
URL: http://fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0