Godkväll!

Idag har jag varit ledig, skönt efter en intensiv jobbhelg.
Dessa jobbhelger är faktiskt pain-in-the-ass ibland. Men men.
Vaknade runt kl 11 idag av att mamma stormar in hos mig och är sällskapsjuk.
Staplar upp ur sängen och inser att hellre hade legat kvar och sovit.
Fast tack mamma, de va trevligt även fast ja va trött.. :o)
På eftermiddan så åkte jag, Ludde, Svante och Eva till tierp.
Plus klanens grannar med. :o)
Vi tog vaccinering mot svinsjukan långt om länge.
När vi kom till vaccineringsmottagningen så möttes vi av en milslång kö.
Som tur var dock att vi kom just då, för de satte upp "vaccin slut"
precis när vi ställt oss i kön. Sen tog det ungefär 2 timmar i kön.
Det blev mycket stoj och livat i holken med 5 st huligan killar. :o)
Men det gick så bra, de var så duktiga allihopa!
Och nu är man ju lite säkrare att inte bli sjuk.
Snart kommer mamma Sandra hem och det är dags för hem å sussa kudde!

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack så hemskt mycket än en gång för att ni hjälpte mig och tog med barnen!!!!

Guld värt!! vet ej vad jag skulle göra utan dig!

kram

2009-11-16 @ 21:22:11
URL: http://fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0