Hemfard imorrn..

Hemfard imorrn, a en vaaldigt lang flygfard vantar..
Man e ratt sa trott, solbrand a sliten just nu.. hehe..
Vilken utvilningssemester.. :o)

I onsdags sa akte vi ju pa den dar utflykten, den var jattebra!
Kul a se olika oar och fin natur. Vi snorklade a de ja helt grymt!
De va som att vara med i "hitta nemo" filmen.. :o)
Det som inte var sa kul den dagen, var ju att jag blev biten av en jakla APA.

Jag halsade pa en liten bebisapa som var pa stranden,
da kom det fram en storre apa som bet mig i handen. :o(
Lar nog ta en ny stelkrampsspruta nu.

Iallafall sa i helgen som var sa festade vi bade fredag a lordag.
De blev en hard helg, vi kom hem runt kl 7 pa mornarna.
Sa nu har vi bara tagit de lugnt. bytt hotell a sa.

Imorrn gar planet kl 18.25 pa kvallen,
ar hemma i sverigen igen kl 6 pa morgonen(onsdag)

Nu ska vi ga a fixa med en grej.. :o)


Kommentarer
Postat av: Fanny

heeej! hoppas ni har det kanonbra! synd där med apan bara,va de på monkey beach? dom är lömska dom små liven.. jag tycker att de ska bli kul att du kommer hem iaf :)klockan måste vara hm, fyra på em hos er thaitid. ni är nog på G mot flygplatsen nu med andra ord. Ha en trevlig resa hem så ses vi gummsan! kraaam Fanny

2009-11-02 @ 10:08:50
Postat av: annie forebäck

Hejsan, taskigt att behöva åka hem förstår jag..och vilket minne,bli biten av en apa.det är inte många svenskar som lyckats med det,håll koll på såret bara/vi syns snart/Puss mamma/

2009-11-02 @ 18:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0