Snart pluggtajm :o)

Ledig från jobbet idag.. och imorgon.. lyx!
Vaknade på tok för sent idag.. dvs runt kl 11, sover för länge!

(Gammalt kort på Hubbe, en riktig slödag)

Egentligen så borde jag ta tag i en del saker.. hmm..
*Lägenheten ser ut ungefär som en leråker efter en viss vovve.
*Diskberget växer! (även fast jag är själv, skumt.)
*Tvättkorgen är full, fullare, fullast..
*Bilen är såå skitig, både inuti och utanpå.. 

Meen, de tar jag tag i en annan dag tänkte jag.
Och åkte och fikade med Svägerskan med familj istället.
Mycket trevligare det tycker jag, det andra hinner jag med sen.
Det är ju faktiskt en dag imorgon med. :o)

I allafall så har vi (Jag och Sandra) bestämt oss för att börja plugga nu.
Vi börjar läsa till undersköterskor den 18/1-10 på distans.
Det känns jättebra att vi har tagit tag i det nu! :o)

Nu är det Desperate Housewifes som gäller!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hörde att det blir plugg, Skoj! Jag kan visa er hur Hermods funkar om ni vill. Ha det bra. Kram

2009-11-26 @ 14:07:32
URL: http://www.lillaunderbara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0